Posts

Showing posts from April, 2011

Gaji Cipot!!! (duit di mana kau duit)

Image
Aduh2 macam2 nak kena bayar nih, hutang piutang macam2 tapi gaji kecik la pulak!! nasib badan lah labu. labi pon tak dapat nak menolong deh!!

Pening kepala memikirkan semua masalah ini yang membelengu benak fikiran sampai naik senak perot nih,sudah takdir dapat pkerjaan ini yg gaji nya ciput. tu lah dulu mak bapak suruh belajar rajin2 tapi aku buat bodoh jer,bagai mencurah air di atas daun keladi,pe mak bapak cakap masuk telinga kanan,keluar ke telinga kiri, so bila dah besar panjang macam nih baru lah mengerti apa yang mak bapak cakap tu dulu adalah demi masa depan kita juga,so sekarang memang menyesal tak sudah. kalau dapat putar masa, aku nak belajar rajin2 dan belajar sampai ke menara gading berserta dapat kerja yang bagus2 dan gaji beribu2. tapi tu angan-angan jer yang tidak akan menjadi kenyataan pon. sudah takdir hidup macam nih so, kena lah redha jer...

Best nya kalau ada duit banyak berkoyan2!!!!!!!

Duit .... oh duit, bila lah aku nak jadi kaya nih. aku nih kawin pon belum lagi,…