Entah la.. Kejora

                                                  
Malang nya nasib,,
Berkobar-kobar perasaan nak pergi karnival usahawan desa kat kuala pilah,
tapi rupanya tak menjadi aku ke sana, sedih tengok barang-barang yang aku prepare nak di bawa kesana di angkat ke atas lori..
Kesian kenang kan zaida(ex pratikal), mesti dia kena jadi orang suruhan kat karnival tu nanti, mesti orang-orang dok arah-arah kan dia jer.. 
Nasib... Nasib...Aku Kena pergi Induksi Umum seminggu pulak tu, Peh lama siot.... Mati kebosanan Nanti!!!!!!
Aduh-Aduh .., satu per satu masalah mendatang, hari nih kunci kereta tertinggal kat dalam kereta.. leceh betoi lah, dah lah hujan lebat, dah la nak ambik kunci kereta spare kat rumah kat waha, jauh tuuuuuuuu..
nasib baik ada yana.. thank a lot yana!!!!!!
Mintak-mintak nanti masa cepat berlalu masa khusus induksi umum tu nanti... Amin!!!!

Comments

Popular posts from this blog

Result Sijil Pelajaran Malaysia(SPM)

Mencari Kedamaian Hati

Jalan-Jalan Di Ladang Anggur Sendayan Village.