kerja aku lah nie...


Stress nya kat office sekarang, dah lah sunyi sepi pulak tu, orang-orang semua tak ada, kerja luar. Aku dah tak dibenarkan kerja luar dah. Pegawai aku suruh aku duduk kat pejabat je jaga office, Lepak nya.. Boleh mati kebosanan aku macam ni. Dah lah tak ada pc, nasib baik lah aku bawak laptop sendiri, Boleh lah kira nya laptop aku ni peneman aku di kala sunyi bila berada kat office.
Dengar-dengar khabar angin bahagian aku kena berpecah, lepak nyer lah asyik berpindah randah jer. harap-harap tak menjadi lah berpindah bahagian.. inssyallah!! Mungkin isnin 20 jun 2011 nih ada budak pratikal(budak insted )akan masuk. bagus lah ada budak pratikal masuk, jadi kurang lah sunyi sikit kat office. nanti dia boleh lah buat air kopi dan hidangkkan makanan untuk minum petang.ha ha hahahahaha....


Minggu depan 30 jun 2011 sampai 4 julai 2011 kene pergi ke kuala pilah negeri sembilan, malas nye nak pergi jauh-jauh ni, lepak tu. tapi dah demi tugas terpaksa pergi juga lah walaupun nak atau tak. pas tu aku kena jadi urusetia pertandingan andaman dan ukiran buah,ha hahahahaha... memang lawak. ape lah akan jadi nanti kat sana agak nya.....pas tu pada bulan ogos pulak kene pergi karnival usahawan desa besar-besaran kat putrajaya, seminggu aku akan berkampung kat sana, lepak nyer..  pape-pape pon tak boleh ler... layan kan jer lah..... 

Comments

  1. xper Zdy, nanti tahun depan AKC k heheheheh
    sukerlah tu d awek baru nak masuk....

    nanti g kuala pilah jangan luper kami disini hikhikhihkhik

    ReplyDelete
  2. APC lah kak.. keh3... suka lah juga sbb dpt memeriahkkan lg pejabat kami yang kesunyian nih... hu3. inssyallah,,, kalu da ongkos ny nti dpt la cenderamata dr kuala pilah k,. nti zaidah ikot pi kuala pilah,,, mang gempaq lah nti karnival tu... jom3 heboh... chayook3......

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Result Sijil Pelajaran Malaysia(SPM)

Mencari Kedamaian Hati

Jalan-Jalan Di Ladang Anggur Sendayan Village.