selamat tinggal 2pu

                                                                                                                      
Hari ni juga jeed lestari mengakhiri sesi pratikal di sini.... aku doa kan semoga kau berjaya di luar sana dan dapat kerja jd pegawai n44 yang kamu idam idam kan, tapi satu jer aku pesan jangan jadi pegawai yang sombong, kalau kamu jadi pegawai yang baik, nescaya semua orang akan selesa dengan kamu!!!
all the best jeed lestari!!! ada salah silap aku pada kamu aku mintak maaf banyak-banyak yer!!!!sebab aku kan suka bergurau dengan kamu!!! member satu kepala ting tong.. mesti sunyi office lepas ni bila di kau sudah tiada...  


Salam satu malaysia, good luck.....  all the best k..... jangan luper byar duit pptn... hu3

Comments

  1. ha..3x...msti nnti aq ridu kat staff kejora ne.....bnyak kenangan manis kat cini....nnti klu ada keuja kosong jgn lupe kat aq plk k....

    ReplyDelete
  2. akak sebenarnyer sedih sgt dgn apa yang terjadi, sebabnyer ko pun tau kan...
    akak doa semoga abang akak diberikan kekuatan
    Hanya Allah yang tau betapa sakitnyer hati ni kalau nampak muka dia

    ReplyDelete
  3. sabar yer kak,, kita ag la geram bila terlihat wajah nyer, dia lah punca segala huru hara kat opis.... kalu dia x da.. aman la dunia ini....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Result Sijil Pelajaran Malaysia(SPM)

Mencari Kedamaian Hati

Jalan-Jalan Di Ladang Anggur Sendayan Village.