adik aku excident

As Salam,
Pada 30-7-2011 sabtu malam adik aku yang bongsu kemalangan motorsikal yang mengakibatkkan kematian. kawan baik dia meninggal di tempat kejadian akibat cedera parah. Dah lah motorsikal nya tak ada insurans,lotex motor mati,dia pulak tak ada lesen. motorsikal nye kat balai polis kota lagi, mungkin motor tu tak kan keluar dr balai.. sbb banyak problem la nanti. sekarang kes nih dah jadi kes polis dan juga mahkamah..


Agen inssurans pon sibuk jer datang rumah nak buatkan claim insssurans dll. tak tau lah dia orang nih jenis ambik kesempatan atau pon nak membantu. mak bapak aku kesian aku tengok, tu lah jadi anak dengar lah cakap mak bapak, bila dah macam nih, mang sangat-sangat menyusahkkan mak bapak. tu lah pengajaran buat adik aku, cakap mak bapak dia lawan.. kan sekarang dah dapat balasan nye.. nasib nasib,, nasib badan,, dan selamat berpuasa kepada semua umat islam...   

Comments

Popular posts from this blog

Result Sijil Pelajaran Malaysia(SPM)

Mencari Kedamaian Hati

Jalan-Jalan Di Ladang Anggur Sendayan Village.