Posts

Showing posts from September, 2011

Adik Aku Beraya Sakan!!

Image
Berlalu lah sudah ramadhan, sebulan berpuasa...tiba syawal kita raya kan dengan keriangan..... ********************.................................................................******************** Di sini aku nak cite sikit tentang adik aku yg kaki patah tu akibat excident.. walaupun dng kaki yg begitu rupa tetapi dng jiwa yang kental dan semangat raya, dia sanggup bersesak-sesak di bazar untuk membeli baju raya,melalui jalan raya sorang-sorang... ni dia pic2 yang sempat ak candid.. hahahhaha.. kaki cm tu pon mau raya tau.. hahhahahaha



hati-hati melintas jalan yer... hahaahhahahahahahhahaa.....  pape2 pon.. selamat hari raya aidilfitri..hu3...maaf zahir dan batin..

Raya Oh Raya..

Image
As Salam,,, sebulan sudah kita berpuasa, rasa sedih pulak sebab tinggalkkan bulan ramadhan nih, rasa mcm nak terus jer berpuasa.. raya ni dah tak seronok bagi orang-orang dewasa. bg kanak-kanak memang best lah beraya.. nih tahun kedua aku bg budak-budak,anak sedara duit raya.. seronok bg budak-budak duit raya.. Baju raya hanya sepasang jer tahun nih, tak rasa berkobar-kobar lah nak raya-raya nih. nak pi beraya rumah sedara mara dan kawan kawan pun malas jer. duduk ngadap depan laptop jer raya raya nih.he3 Tahun ni jugak aku yang kena melayan budak-budak yg datang rumah beraya sebab mak aku sibuk rewang dekat rumah jiran sebelah, ada ke patut buat kerja kawin time raya-raya, mesti orang tak ramai datang nanti, tengok pun mcm tak meriah aje....hu3
Baju Raya Saya!!
pejam celik, pejam celik kita dah raya yg ke5 dah. minggu depan ada rumah terbuka kejora pulak, penat nye.. yang paling-paling buat aku seram tarikh keramat 25 september nih, aku akan berkampung dekat putrajaya dekat prisent 2 sela…