Selamat tinggal 2pu

Dah lama rasanya x update blog...
sekarang ni aku de masalah tentang kerja. sekarang ni result dari admin dah keluar. aku  sekarang kena di tugaskkan kat bahagian unit baru iaitu EKONOMI DAN USAHAWAN...

..............


Apa lah yang akan jadi kat unit baru tuh nanti, berdebar-debar rasanya. Niat di hati mcm nk resign je.. sebelum tuh aku kena cari kerja lain dulu..aku rasa mcm x selesa lah dng unit yang baru nih, aku mcm rasa satu kehilangan yg amat besar bila kne meninggal kan unit pertanian. entah lah, jiwa berkecamuk sungguh... harap2 semua nya berjalan dng lancar nanti.. inssyallah.. amin...

Comments

  1. Kerja dimana-mana sahaja sama Zdy Hirdy. Ucaplah rasa Syukur Alhamdulillah kepada Allah kerana ada pekerjaan berbanding orang yang tiada pekerjaan...

    ReplyDelete
  2. mang lh reena... tp terasa cm kehilangan sgt2..... syg sgt2 bile 2pu berpecah,... separuh jiwa ku pergi- cm lagu anang tu..... cm tu lh gambaran nyer,....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Result Sijil Pelajaran Malaysia(SPM)

Mencari Kedamaian Hati

Jalan-Jalan Di Ladang Anggur Sendayan Village.