Aidiladha Menjelma Lagi


Assalamualaikum..,,
Selamat hari raya aidiladha kepada semua umat islam. Raya2 nih boleh lak kena demam. dah tak syok, makan pape pon dah tak ade rasa dah. deria rasa tersumbat. Tahun ni macam tak ramai jer yang sembelih lembu untuk di buat korban. 
Tahun nih raya aidiladha meriah kot dng kunjungan-kunjungan makanan oleh orang blok, peh..penuh makanan atas meja. tp yang lepak nya kne balas balik kunjungan yang orang bg tu. peh.. lepak giler la. dah la demam.. capek dong!!!
Selepas semua nya selesai kami satu family pergi ke penjara simpang renggam, pergi ker rumah abg aku. sebab dia tak dapat cuti. so... lepak sangat nih, nk sleep dlu sat... bye3.. selamat menjamu selera!!!!!  selamat hari raya!! peace....

Comments

  1. Terima kasih yg x terhingga kpd mak,abah n adik2 sbb snggp dtg dr jauh mhantar ketupat,rendang,sambal kacang,ayam msk kicap n lodeh...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Result Sijil Pelajaran Malaysia(SPM)

Mencari Kedamaian Hati

Jalan-Jalan Di Ladang Anggur Sendayan Village.