Nak Buat Apa Ini Hari??


Ke mana lah kaki ku hendak melangkah sekarang ini. cuti panjang ini tapi masalah nya duit pulak dah habis, aduhai seribu kali sayang. Tak kan nak duduk rumah je 4hari cuti ini, nak pergi jalan jalan dekat dekat pun kena juga stand by duit, duit minyak lagi, makan lagi dan lain lain.

Kalau duduk rumah pun asyik berfacebook je, bosan nya. nak karaoke sorang-sorang kat rumah pon bosan juga nih. nak tidur dari pagi sampai ke malam lagi lah rugi, macam buang masa je. erm nak buat apa ae, nak menonton dvd tak ada cerita baru pulak. erm duduk termenung je lah nampak nya!!

Comments

Popular posts from this blog

Result Sijil Pelajaran Malaysia(SPM)

Mencari Kedamaian Hati

Jalan-Jalan Di Ladang Anggur Sendayan Village.