Jalan-Jalan Di Ladang Anggur Sendayan Village.

Mari beramai-ramai melawat ladang anggur sendayan village di sendayan negeri sembilan..

Permandangan kawasan itu memang cantik, sebab lokasi ladang anggur itu berada dia atas bukit di kawasan tanah tinggi.
bayaran nya pun berpatutan iaitu dewasa Rm 5.00 manakala kanak-kanak Rm 3.00 sahaja!!

Memang akan terasa teruja sangat nak melihat buah anggur berjuntai-juntai, macam aneh juga sebab malaysia kan cuaca panas terik, tapi buah anggur dia berbuah lebat kat kawasan ladang itu. kalau terasa nak menjamah buah itu masa kat ladang anggur itu pandai-pandai lah cilok sebab dia tak bagi petik. sudah di racun serangga kata nya..

*jom tengok gambar-gambar yang sempat aku snap!!








Jom Visit Tempat-tempat menarik di malaysia!!! Malaysia juga banyak tempat menarik untuk di lawati dan di kunjungi.. Selamat Bercuti.

Comments

Popular posts from this blog

Result Sijil Pelajaran Malaysia(SPM)

Mencari Kedamaian Hati