Apa-Apa Nih Main Paksa-Paksa



Hari tu aku terpaksa jadi bidan terjun untuk jadi pengacara majlis untuk majlis tamat kursus usahawan, peserta-peserta nya terdiri daripada usahawan-usahawan kejora, so dia org pon tak berapa kenal aku sangat, jadi nya aku tak adalah malu sangat, tapi kalau dah darah gemuruh tu, still menggigil jugak ler. Aku rasa time tu aku buat terpaksa dan tidak rela kot. Lepas kejadian tersebut, lepas tu aku juga yang kena lagi tuk majlis penutupan kursus, aku rasa ok ler sebab aku yang jadi urusetia nya.



Kali ini pulak, aku di tawar kan pergi kursus pengacaraan pulak oleh pihak pengurusan. Apa nih, aku tak berminat lah. Tak nak lah, aku nih pemalu lah. dah lah darah gemuruh!! Nie tak suka nih, tak suka lah... 
Kalau dah di hantar kursus pengacaraan, pas ni kat kejora ada majlis-majlis rasmi aku yang kena. tak nak lah.... takut lah!! Apa ni main paksa-paksa. Tak suka lah!! kang aku berhenti kerja kang!!!! hurmmmmmm Tak  nak lah.... please!!

Comments

Popular posts from this blog

Result Sijil Pelajaran Malaysia(SPM)

Mencari Kedamaian Hati

Jalan-Jalan Di Ladang Anggur Sendayan Village.