Hak Tetap Hak!! hahahahaha


Hari tu bantuan yang rm500 BR1M nama aku kena reject sebab bapak aku yang dapat!! hurmmm... lepas tu aku isi pulak borang tok saham 1 Malaysia, pon jua kena rejet.. menci tol lah!! tak ada rezeki katanya... Nie plak PM umum kan pasal durian runtuh kepada warga felda..

Ayah dapat 5k, Ibu dapat 5k, Anak-anak pun dapat 5K(bahagi-bahagi kepada beberapa org adik beradik). Tapi masalah nya sekarang ni, emak ayah aku cakap duit nya bagi dia semua. hurmmm ini tidak adil. hahahahhaha!! apa ni mak ayah, ni hak kite orang lah.. huhuhu 


PM yang kata kan ada bahagian untuk anak-anak lah, so mang duit kita orang lah!! nak juga merasa duit tuh, hahahahhaha.. macam gila harta je bunyik nya kan!! hahahahhaa... tapi memang nak juga.. kalau mak tak bagi siap mak ayah, kita jumpa kat mahkamah nanti.. kahkahkahkah (joke).. huhuhuhuhu  

Comments

Popular posts from this blog

Result Sijil Pelajaran Malaysia(SPM)

Mencari Kedamaian Hati

Jalan-Jalan Di Ladang Anggur Sendayan Village.