Kena Gigit Lebah


Masa Otw nak pergi kerja pagi tadi, sedang membawa motorsikal. aku kena sengat dengan lebah kat bahagian tangan!! peh sakit giler lah, bisa nya tangan aku nih, rasa berdenyut-denyut sangat, bengkak besar tuh. Pergi klinik doktor tak bagi suntikan buang bisa pon, dia bagi ubat sapu dan pil jer. Peh ni pon masih sakit lagi.. Bisa nya masih ada lagi nih, ape lah doktor tu, dah lah tak bagi surat mc, nak buat kerja pun susah tangan macam ni. Dah lah badan rasa lemah ni, kan demam lagi..spoil betul lah hari ini!!! 

Comments

Popular posts from this blog

Result Sijil Pelajaran Malaysia(SPM)

Mencari Kedamaian Hati

Jalan-Jalan Di Ladang Anggur Sendayan Village.